Fredagsknark...

Jag är villig att påstå att jag missbrukar på spåret...
Det är ett långvarigt missbruk och jag känner mig låg de månader av året då jag inte får mina behövliga fix av Ingvar Oldsberg...
MEN (på äkta Tony Irving sätt), kvällens program höll inte måttet... Resorna var si sådär... Och tittar frågan: Herregud! Dra bokstav? Bär n (Bern) *suck*
Men Marcus Birro levererade!!! För övrigt är han den bästa programledaren som P4 Östergötland någonsin haft, framförallt för Flipp eller flopp på fredagar... Lätt att jag ska lyssna på det nästa fredag =D
Aschberg var Aschberg, levererade och var rolig -men han är ändå så stel... Kan ju tro att gubben har en pinne i röven eller något...

Dagen i övrigt har varit givande (förutom incidenten på gymmet...)
Jag tvättade och städade imorse, så nu har jag både rena kläder och skinande lägenhet... Känns bra, behöver jag förhoppningsvis bara dammsuga av innan hemfärden på torsdag =D
JAG LÄNGTAR!!!

Har köpt sista julklappen nu med: Linda duktig kicka!!! Nu är det bara att kick back 'n relax fram till jul... Grattis till alla er som inte börjat än... Medan ni julstresshandlar ska jag baka julgodis :P
Någon som har lite tips om julgodis som är måsten i år?
Jag är lite sugen på saffransbullar (alltså, inte lussekatter utan saffransbullar...) Min mor gjorde det ett år, men hon förnekar bestämt att hon någonsin skulle ha bakat något sådant... Därför är jag i akut behov av ett recept, någon? Sen har jag även planerat in svärmors pärontryffel, riktigt mumsiga med päronkonjak!!!!

Ska göra tjälknöl inatt med, ska ju laga maten till pojkvännens lilla bjudning...
Tycker det är snällt att bjuda hem folk o utgå från att jag ska laga maten, ibland e jag för snäll... Skulle egentligen ha gått ut imorgon kväll, men min kropp vill inte det... det räckte med i onsdags... Så där hade han tur ;)

Men nu tror jag att jag ska krypa upp i soffan o halvsova, det är ju fredag :P

Kommentarer
Postat av: alice

hejhej=) min salong heter Studio Rox och ligger vid hagakonditoriet och nautilus=) en jättemysig salong i en källarlokal=) kika gärna in en dag=) www.studiorox.se är hemsidan. hoppas kvällen varit bra:)

2008-12-13 @ 00:08:18
URL: http://metrobloggen.se/face

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0