Elaka människor!!!

Jag blir så arg så arg så arg!!!
För första gången den här terminen beslöt jag mig för att ducha o basta på gymmet...
I min enfald trodde jag att jag kunde lämna mitt gymkort och mina nersvettade hörlurar utanför skåpet, glömde liksom att låsa in dem...
När jag kom tillbaka från bastun var det bara borta... Och inte en käft fanns det i omklädningsrummet!!! Kan ni fatta att människor gör så? Jag menar, alla som är där inne är ju själva medlemmar på form!!! Jävla idioter!!!

Det var bara att traska bort till telia o köpa ett tillfälligt hörlurssett... För självklart går inte stulna hörlurar på garantin!!!! Och likvärdiga som dem jag hade skulle gå på 499:-, 499:- som jag INTE har och förmodligen inte kommer att ha över förens i sommar! Så tack så mycket du ohederliga gam, ge tillbaks mina hörlurar!!!!

Kommentarer
Postat av: alice

åååh fyyfan vad dålig stil. varför har inte folk respekt för andras saker?

2008-12-12 @ 17:15:52
URL: http://metrobloggen.se/face

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0