Pepé-perfekt =D

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN!
Jag har hoppat igen, känns som om det var minst ett ½år sedan och så vips så blev det att hoppa bana!
"I´m som happy, I´m so glad that I got you, I like to thank you and thank you means Merci"
Hade fantastiska Pepé och han var fin och formbar (i ena varvet, som vanligt -i det svåra varvet red vi lite längre vägar än de övriga...). Vi flög över hindrena och samarbetade bra!!! Mycket nöjd med kvällen måste jag säga!

Men bilfärden hem fick mig att inse att jag defenitivt behöver ett par solglasögon med styrka i så jag kan ha dem när jag kör bil. Det är en alldeles för dyr investering, men jag måste -annars lär jag köra på något när solen bländar!!! Känns som om den där Rom-resan glider ur händerna på mig när alla oförutsedda kostnader dyker upp...
Men med lite tur kanske semesterersättningen trillar in denna månad så jag inte behöver talla av skattepengarna, det kanske är någon kollega som vet det?

Men nu blir det nog till att nanna, tröttis -kanske märks på det osamanhängande babblet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0