Nu kör vi hela vägen in i kaklet!

Då var etapp 1 avklarad, uppsatsen lämnades in i gårkväll 20:19 och helt plötsligt känndes allt så tomt ;)
Men å andra sidan är det juridikplugg för hela slanten nu i helgen, tenta tisdag och onsdag...
Press och stress
Upponering/slutseminarium för uppsatsen på torsdag och sen kanske vi kan andas?
Har en släpande tenta den 4 juni också, men sen har jag en kandidatexamen i fastighetsekonomi -känns helt overkligt! Och framförallt, vad ska jag med den till?
Allt jag vill är ju att sälja hus ;)

Marica och jag har bokat in oss på Sankt Jörgen park resort i Göteborg den 31/5-1/6 för att ge oss tid att andas -belöning efter en hård vår! Just nu är de det jag längtar mest efter! Vill att tentorna ska vara över, jag vill bara spa:a!!!

Men nu är det back to the books som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0