Kvinnan, det ultimata vapnet?

Som många vet står ju inte Putin överst på min kompislista, för er som har lite svårt att fatta kan jag lättast förklara det med att jag inte hade accepterat en vänförfrågan från honom om jag hade haft Facebook...

Jag tillhör dem som fullt och fast anser att Rysslands makthavare är en fiende som vi bör akta oss för, en diktatur som trycker ner allt vad oposition heter (giftmörda journalister och andra mysigheter). Men jag måste ju säga att jag roas av deras arbetsmetoder, det senaste vapnet Katya är ju faktiskt lite kul, frågan är bara varför karlar gång efter gång går på sånt här??? Och framförallt, varför är det så många som har hjärnan i grenen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0