Friluftshelg

Gud vad skönt det är att vara ledig och bara andas, har inte gjort det på 7 veckor! Det har varit fullt ös medvetslös med flytt, c-uppsats och jobb, inte undra på att jag har känt mig som ett utskitet plomon på senare tid!
Men den här helgen har jag varit hundvakt och bara ägnat mig åt stärkande promenader och psykologisamtal med hunden, det har helt klart stärkt upp mitt psyke!
Långpromenader på stranden och galgberget, bollkastande och kelande -en lyckad helg helt enkelt... Men snart kommer ju Billies husse och matte hem och jag måste lämna tillbaks honom, det är en jäkla tur att jag kan låna honom när jag vill! Men snart tror jag familjen Lundberg-Brorsson också skaffar hund!

Och just det, när Billie gått hem ska vi ev till Tönnersta och grilla, så friluftshelgen fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0