Babbel och blahablaha

Låååång dag idag, uppsats mellan 9-19 så huvudet känns som kola!
Magen kråglar och matlusten är där efter, lever på rån och te just nu -typ det som magen klarar av att processa...
Men om 2½vecka är det här förhoppningsvid över och då kanske min mage kan lugna ner sig!
Tills dess knaprar jag omeprazol ratiopharm och försöker hålla uppstötningarna i schakt, är inte stress underbart?

Men nu är det dags att sova, är ju trots allt en ny dag imorgon! Hoppas bara att sambon kommer hem snart så jag får en chans att kramas lite med honom innan jag nannar kudden, han behöver väl vända dygnet så han lär väl inte gå och lägga sig i första taget :( Men han kommer ju ligga i sängen imorgon när jag vaknar =D
Vi tar sovmorgon imorgon, ska inte träffas förens 10 och så blir det en kortisdag till 16:40 för sen är det stalltajm!
Imorgon blir en bra dag och jag tror att vi kommer komma ännu längre i uppsatsen -den är på 41 sidor nu och börjar arta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0