Vuxenpoäng!

Visst är det härligt när stadsnätet ligger nere en hel jävla dag *not*
Men nu är det up and running igen!

Idag har varit en lång, men bra dag...
Körning imorse, gick riktigt bra -efter halkan den 23:e bokar vi uppkörning!
Sen pluggade jag teori i ca 45 minuter innan Marica och jag drog igång med C-uppsatsen. Först gick det lite trögt med teorin, men vi lämnade den ett tag och tog i tu med Metoden istället och det gick dessto bättre! Totalt har vi producerat 3 hela sidor text idag -produktivt enligt mig!
Vid 16 kom Micke in till mig och vi gav oss ut på köksbordspaning! Första stoppet blev Mio som hade rea, vi tittade på ett superfint bord men åkte vidare. Betade av Jysk och Blooms, men ingen untav dem hade ett bord som det på MIO till samma fina pris så vi åkte tillbaks. Det blidde MIO-bordet, kostade 8690 från början men var nedsatt till 4990 -FYND!!!
Och massiva vuxenpoäng på det, dessutom blev vi inte oänse -stort framsteg att vi hittade en möbel som båda blev förtjusta i!


Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: cicci

Fint påminner om mity=)

2010-03-05 @ 09:22:11
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0