Tröttis

ojski, vad tröttis jag är nu!
Vi har suttit med c-uppsatsen och producerat 2 sidor text idag -mycket imponerande skulle jag vilja säga! För närvarande är vår uppsats uppe i 21 sidor, men då är inte empiri, analys och slutsats med i det, å andra sidan är framsida, sammanfattning, summary, förord och litteraturförteckning med så det är inte riktigt så ofantligt mycket text, men det känns bra! Vi är på g helt enkelt!

Har mellanlandat lite hemma, käkat och nu sitter jag och andas -laddar inför kortkvällen! Tydligen har sms-inbjudningar gått ut till alla kortkunder, spännande att vi använder någon form av moderna medier... Sen kan ni ju alltid följa City Gross på twitter... 

Ska inom Chilli innan jobbet också, det blir the soffa trots allt, vi har arbetat fram en gemensam lösning som gör att den faktiskt får plats!!! Så nu måste jag bara beställa den, håller alla tummar och tår för att den finns kvar! Lovar att lägga upp bild efter beställningen så att ingen tjuvar och sticker dit innan o beställer den ;)

Skulle behöva kolla lite väggfärg med, vi ska måla om slemgröna rummet har vi bestämt =D Frågan är bara vilken färg vi ska ha istället... Egentligen skulle jag vilja ha en eller två ränder målade på väggen, men hittar ingen bra bild som vissar hur jag vill ha det, men tänk vit botten och sen kanske en turkos och en svart horisotell linje runt om, vad tror ni om det? Eller kanske borde ha den där grålila färgen vi tittat på innan som bas... Ska bolla idéen med hjärtat först!

Nu är det på med masken som gäller o sedan jobba

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi får ju inte måla om skiten...endast tapetsera...men hur kul är det att betala själv liksom :/

2010-03-11 @ 19:36:21
URL: http://www.ihuvudetpajohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0