Tentaveckan...

Den lär bli full gas för att ta mig igenom den här veckan! Har redan ångest över hur mycket som ska göras!
Idag blir det först teoriplugg på körskolan, innan körlektionen 10:10. Efter det går jag rakt över gatan hem till Marica och tentapluggar mellan 11:30-16:30. Försöka handla på vägen hem innan jag hoppar i stallkläderna. Efter stallet skulle jag sen behöva göra en andra strykning på bokhyllorna, men tror inte att jag pallar det -får bli imorgon istället!

Imorgon är det plugg hela dagen, lär behövas! Onsdag ska jag försöka plugga så gott det går på förmiddagen och sen är Fastighetsrättstentan mellan 14-19 -lär sitta hela tiden... Efter det antar jag att jag är rätt död, men på torsdag är det på´t igen!
Först har jag sista tandläkartiden 07:30 och sen måste jag plugga affärsredovisning tills ögonen blöder! Sen lite mer plugg fredag förmiddag innan tentan 14-19.
Sen tror ni kanske att veckan är slut? Nehej, skulle inte tro så... Efter tentan måste jag hinna läsa igenom vår uppsats och hitta eventuella fel och skriva förslag till ändringar för lördag morgon ska Marica o jag sitta med det... Och som lite grädde på moset ska jag jobba 14-21:30 lördag söndag...
Är det konstigt om jag känner mig lite lätt pressad????
Så jag ber om ursäkt på förhand om jag inte ringer/bloggar/twittrar -det är inte säkert att det finns tid för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0