Tentaplugg

Ohh yeaj, här tentapluggas det -och går faktiskt lite bättre än väntat...
Sitter just nu och läser Grauers Fastighetsköp om fel, för närvarande om säljarens Hemulansvar (nej, det har varken med Nalle puh eller mumin att göra...).
Men tar en liten snabb paus nu, har varit igång sedan 8...
Men ja, jag har inte pluggat sen 8, var tvungen att röja upp lite i mitt bombnedslag först...
Undrar om mina grannar uppskattade dammsugaren i morse? *mohaha, hämden är ljuv*

Måste hinna ut en sväng på stan nu med innan de stänger, måste köpa en mindre pensel eftersom rollern tydligen inte var helt perfekt till hörnen i hyllan! (ja alltså, jag började måla om mina bokhyllor vid 22:30 i går kväll, ett litet ryck så där och efter grundfärgen så ska första strykningen av riktig färg, svart matt siden, på nu ikväll och det måste ju bli snyggt...)

Och vid 15 drar Marica o jag på spinning, tror det behövs -trampa bort alla tentaspöken liksom! Och för att få en lugnande effekt så kör vi yoga imorgon...

men nu ska jag läsa lite till och se upplösningen på damernas tremil innan jag springer över till Clas Ohlsson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0