Sunshine

Solen strålar och fåglarna kvittrar, det är fredag och livet känns rätt fint!

Underbar dag igår, mysiga tur på stan, skrattfest under bilresan upp till Falkenberg, lunchstopp och sedan ännu mer skrattfest på väg till Ullared.
Mycket folk, men inte störigt mycket. En hel del snyggt som jag egentligen skulle vilja haft, men jag lyckades stilla mig -med mig i kassan hade jag 6 artiklar, varav en påse...
Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha till lägenheten och vad vi behöver, och så vill jag gärna att Micke ska få vara med och bestämma också!!!

Efter Gekå:s körde vi i kortege hem till Sofia där det bjöds på hemgjorda våfflor -enligt mitt tycke inte lika gott som färdig mix, men jag tror att jag var ensam om det ;)
Mycket snack och hög ljudnivå, men trevligt det också!
Sen hemfärd blev det i alla fall, landade inte förens 22:30 i min lägenhet...

Denna soliga fredag ägnas åt körning, c-uppsats och sen jobb ikväll... Jag hoppas bara att jag hinner njuta lite av solen i mellan allt det där ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Då ses vi på jobbet Linda! =)

2010-03-26 @ 12:19:34
URL: http://www.ihuvudetpajohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0