Solen i ögonen...

mmm, jag har sådana vårkänslor att det inte går att beskriva ens en gång ;)
Haft en toppendag än så länge!
Träffade Jessica Laid på stan, evigheters evigheter sedan
Hade körlektion som gick superbra, till skillnad från gårdagens...
Blev en härlig sväng till Marica som resulterad i ett par gardiner, en tröja, ett lakan och ett par solglasögon + en parfym -vad skulle jag göra utan mina fina vänner?
Tog en glass i solen med älsklingen och en liten tripp för att kolla på väggfärg -lutar år den hemskt skrikiga nyansen Elegance ;)
Efter det en liten promenad på stan för att bara njuta av atmosfären
Hem och kollade posten, vad mer kan jag säga än "Prisa gudarna, nu kommer skatteåterbäringen"
För att fira pumpar jag Winnerbäck på högsta volym och bara slösurfar -laddar inför jobbet ikväll, tydligen ska Johanna i alla fall jobba, sen hoppas man ju alltid på Annika och grabbarna grus är där ;)
Men först ska jag bort till Chili och betala soffan, den har kommit nu!!! Hämtning på onsdag, kan ni fatta att det är dags nu???
Den här dagen har verkligen varit one of those days!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0