Linda aka. vraket

Satan i gatan vad trött jag är, min kropp pallar inte alla dessa tidiga starter! Men men, har ev chans till sovmorgon på onsdag (mmm, dum som jag var bokade jag in en körlektion 8 imorgon, och på tisdag är det riskettan 8:15...).

Dagens pass har bara rusat iväg, lungt och fridfullt -inte lång kö en enda gång! Hann dessutom med ca 3h på golvet som ägnades åt att tracka Christer och hjälpa Susanne... Känner mig produktiv, men skönast var ändock att gå hem!!!

Har ägnat mig åt disken, kan säga att det var lite jobb att sanera gallret från resterna av mina sagolika Ribs -men så goda som de var i går gjorde att det var mödan värt idag! Passade på att äta lite sen lunch med (blidde bara en risifrutti på jobbet innan) och nu sitter jag här och rullar tummarna, ska ut till hjärtat ikväll!!! Ska även försöka köra lite med svärmor om hon har tid, men hon hart ju varit på brukshundsklubben hela dagen så vi får se hur det blir... Men hoppas!

Men tänk vad ett blogginlägg kan få tiden att gå, dags att gå till bussen!

Ha en underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: Annemi

Underbara du!

Lycka till med att köra med svärmor. Först tydde jag det som att du skulle "köra med henne" inte köra bil med henne....=P

Kramkram!

2010-03-09 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0