Gudars vilken dag!

Så sjukt produktiv jag har varit, men sen är jag trött som ett as nu med!!!
Körlektion mellan 8:40-10, sen teoriplugg på körskolan mellan 10-11:30, lunch med Marica på Blue Thai, skriva C-uppsats mellan 12:30-15:30, möte på skolan för att hitta ytterliggare ingångar till vår uppsats och sedan tillbaks till körskolan och plugga mellan 16:30-18!
Sen gick jag hem och någon stans där dog batteriet... Hade tänkt laga någon mat, men precis som varje dag den senaste tiden blev det mackor o te till middag, men jag åt ju en ordentlig lunch så det går ingen nöd på mig ;)

Nu ska jag snart kura ner mig i soffan och dega framför säsongspremiären av Greey's innan jag nattar mig själv, mer än så orkar inte jag idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0