En härlig kväll!

Tänk vad skönt det är att jobba andra tider än de jag brukar, äntligen får jag träffa alla som jobbar motsatt helg mot mig!
Det går inte att komma ifrån, men mina "bästa" jobbarkompisar jobba helt fel i jämförelse med mina tider! Men ikväll har jag pratat med alla dem, och alla andra gullungar också!
Dessutom, kors i taket, har jag fått höra från 4 olika kunder hur trevlig jag är *rodnar*. Sånt värmer i alla fall i mitt hjärta =)
Men nu ska jag försöka varva ner och gå och lägga mig, ska ta bussen ut till Laholm (för sista gången?)  8:00 imorgon och köra med svärmor en sista gång...

Kommentarer
Postat av: Anne

Javisst är det härligt att få beröm?!

Jag satt mitt emot dig när en kund sa just de där orden om att du var trevlig. Och ja du rodnade lite.

Jag log.

Ja Linda, du är alltid lika glad när du är på jobbet & jag är glad för att jag får jobba med dig lite mera nu. Kram söta du!

2010-03-27 @ 15:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0