En bra dag

Idag är en av de dagarna som man behöver ibland...
Vaknade som ett vrak men tack vare min underbara pojkvän kunde jag sova en extra timme och vakna lite mer utvilad! Plus att vi fick extra tid tillsammans under bilresan in till Halmstad, det känns som om vi har umgåtts alldeles för lite de senaste veckorna -men snart är den tiden förbi, en vecka kvar till flytten!!!

Handledning/seminarium på teori och metodkapitlen och det känns bra, mycket feedback och mycket ros. Känns skönt att både handledare och oponenter delar vår tilltro till den här uppsatsen och dess möjligheter!

En liten tripp på stan, blev kläm, känn och prova -shoppa får bli imorgon ;)
Men så skönt att bara gå runt och lalla i vårsolen --> I vårjacka!!!

En mysig lunch på Yoss, diskutera allt och inget, bolla tankar och sjösätta idéer.

Hem och sova middag, ta igen en del av den stora sömnskulden. Ligga på soffan och lyssna på våren, fågelsång och gatsopare!

Packa lite flyttlådor, börjar känna att mitt liv ligger i lådor just nu!!!

Nu sitter jag bara och loppar mig, börjar jobba 17 så jag laddar, laddar för allt jag kan -ikväll blir en bra kväll!!!
Förmodligen rätt lungt, lönen kommer imorgon...
Hoppas på att träffa de kolegor jag så sällan ser eftersom jag egentligen bara jobbar varannan helg, hoppas på att Annika är där i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0