Duktighetspoäng

Den här veckan är hektiskt, det går inte att förneka och därför väljer jag att optimera tiden!
Jag gick upp och tvättade vid 6, håller fortfarande på faktiskt -var en del att tvätta! Jag hoppas bara att det var sista gången någonsin som jag tvättar i den här förbannade tvättstugan!!!
Har rensat en halv garderob och sållat med strikta ögon, mycket gammal skit som rykte!
Ska bara fixa klart tvätten och sedan beger jag mig upp till körskolan och pluggar teori innan körlektionen 10:50.
Efter det går jag hem till Marica och manglar lite c-uppsats innan jag börjar jobba kl 17!
*puuuh*
Men det är ju bra med inrutade dagar, då slipper jag ju över huvudtaget tänka själv!!!

Ha en bra dag nu, tror inte det blir mycket tid över för bloggen idag, denna blåmåndag ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Än en gång ses vi på jobbet ikväll! =)

2010-03-29 @ 11:20:12
URL: http://www.ihuvudetpajohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0