Ångesten flög sin kos i takt med basslagen...

Ååå vilken dag, känner ni att våren ligger i luften? Ljumna vindar och fågelsång, gräset börjar bli grönt och solen skiner...
Jag har ägnat morgonen åt att trampa bort allt vad tentaångest heter på ett spinningspass och känner mig redigt duktig just nu! Tror dessutom att jag behövde det för att ladda batterierna och få lite ork för att orka med helgen och nästa vecka, har inte en ledig stund förens nästa helg...
Idag är det jobb 14-21:30, ska försöka handla lite innan också -har en liten plan ;) och det lär väl vara rätt lungt, i och för sig barnbidrag och pension igår -men det brukar lugna ner sig framåt 16 på lördagarna...

Men först är det lunchtime, idag kör jag Karl-Alfred style med spenat -mumma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0