En av de där kvällarna

Det är en sån där kväll när jag inte alls vill gå och lägga mig, är inte trött och inte motiverad till att ens försöka somna. Hellst av allt vill jag gå ut i sommarnatten och bara njuta av årstiden, men då kommer fegisen i mig fram... Gunillaparken, behöver jag säga mer?

Älsklingen snarkar redan -men han ska ju upp 5 imorgon... Sj räcker det om jag knatar upp efter 8, alltså är det långt i från sömnpanik än! Men frågan är vad tusan man ska göra? Inte ens England verkar veta vad de ska göra, efter 0-0 mot Algeriet känns det här VM:et rätt konstigt... Tror jag ska följa min instinkt och sätta ett par kronor på Schweitz som slutsegrare!

Men det löser ändå inte frågan om  vad som skall göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0