Back in town

Då var vi Halmstad igen, känslorna är blandade...
Skönt att komma hem, men saknar friheten i Los Norsholmos...
Spenderat mycket tid med brodern och det har varit riktigt kul -även om jag kanske inte förstår vitsen med att springa runt och Geo-catcha i en skog full av 3 miljoner mygg!
Men att guppa runt i "Yatchen" på Roxen, det förstår jag meningen med!!!

Men nu är det vardag igen och en rätt intensiv jobbvecka! Ikväll blir det kassan 15-21:30 as usual, men från och med imorgon är det upplärning i Förbutiken som gäller =D

Ska försöka hinna med att ta tag i grejerna jag fick med mig hem från mor med -vad ska sparas och vad ska slängas? Men måste bara hitta lite motivation till det med -egentligen känner jag mest för att gå och lägga mig igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0