Vitt, så vitt

Kraftigt snöfall i Halmstad (och resten av Sverige förmodar jag...) idag, men det hindrar inte jobbet från att kalla: 17-21 ikväll... Börjar kännas att jag har jobbat 6 dagar i rad nu, känner mig lite lätt trött just nu -på något sätt blir jag mer motiverad när det är 2 dagar varrannan helg ;) Men jag har ett bra jobb med bästa arbetskamraterna så det är alltid kul när man väl kommer dit ju :P

Annars har dagen ägnats åt massa viktiga saker:
* Lägenhetsvisning vid 9:30 i förmiddags
* Tecknande av Bredband och tv-avtal på Telia, ledsen mamma men vi valde bort "vanliga" telefonen -gick att få ett bra paket med bara bredband och tv. Så nu får vi 10 Mbit in och ut och kanalpaket lagom, ett alldelles vanligt svensonval ;) Alldeles ordinärt så där...
* C-uppsats-skrivande, vi är faktiskt klara med texten precis som planen var! Imorgon ska vi bara ägna en timme åt att läsa igenom och snygga till och sen så ska vår handledare få ta del av den =D

Men nu ska jag ladda om lite och hitta fokus innan jag tar bussen upp, vägrar cykla i det här jävla vädret eftersom snöröjningen inte lär komma igång förens tidigast fredag...

Kommentarer
Postat av: linda

10 mbit? d är väl inte något o ha... man ska ju ha 100 mbit =) går kanonbra =)

2010-01-27 @ 17:24:57
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0