Utmanad ;P

Så var man utmanad igen, denna gången blev det en award med förpliktelser från Nina.

Uppgiften är som följer:
A: Kopiera awarden till bloggen!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!


7 intressanat fakta om moi ;)
1. Jag är en jäkel på att baka, men bara när andan faller på!
2. Jag känner i princip till alla hundraser som finns och är en sådan person som de allra flesta hundar älskar oavsett hur de vanligtvis beter sig mot folk.
3. Jag kan rabbla melodifestivalvinnare från senaste tävlingen till låååångt innan jag var född -min autistiska sida.
4. Jag ville bli cirkushäst när jag var liten, sedan dess har planerna ändrats mycket och ofta -drömde dock aldrig om att bli mäklare...
5. Oavsett om jag någon gång i framtiden blir snuskigt rik så finns det ändå bara ett hus som jag verkligen verkligen vill köpa och det är farfars -det är Sverigest bäst belägna kåk!
6. Jag njuter av tystnaden.
7. Jag är i princip oslagbar i stress (kortspelet) och jag är grym på att räkna kort...

Och nu skulle jag vilja veta 7 intressanta fakta om
Cicci
Anne
Johanna

Therese
Linda
och Mamma (men hon har ingen blogg...)
(jag känner mig smått sifferdyslexisk ikväll och bestämmer därför att det här är 7 st)

 

Kommentarer
Postat av: nina

hahah roliga fakta, jag e me bra på och baka, vi borde battla någon gång...martin kan vara domare ;)

2010-01-25 @ 19:51:18
URL: http://ninanorlin.blogg.se/
Postat av: Theres

Ställa till det. Efter mycket om och men fick jag ihop det hyfsat iaf haha

2010-01-31 @ 18:45:31
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0