unga tjejer, värre än djävulen?

Egentligen var tanken att jag skulle gå och lägga mig, var ett jäkla vrak när jag kom hem från tentan...
Men efter 6 lååånga telefonsamtal och all strålning så är jag pigg igen -eller i alla fall inte trött :P
Tror att det är post-tentastress, eller bara kolahjärna...

Har suttit och surfat runt på diverse suspekta bloggsidor ikväll och jag börjar bli allvarligt orolig över all denna nätmobbning... Unga tjejer har fått ett helt nytt medium för att sprida rykten och klanka ner på folks utseende, är det inte underbart? Jag är så glad för att bloggar av den här typen inte fanns när jag gick på högstadiet! Men om ni går in på falsk/sanning eller hotgossip så är det en liten klick med tjejer som ägnar sig åt att bara kasta skit på varandra och klaga på redigerade bilder/tjocka ben/dålig hy/idéstöld/mytomani... Vad är grejen med det?

Nej, sånt är inte min grej... Ska man hänga ut någon så ska man fan göra det på relevanta grunder, som att föreläsaren är ett spån som saknar allt vad pedagogiska egenskaper heter baserat på fakta om hur många av hans studenter som faktiskt kuggar... Det mina vänner är inte mobbning, utan fakta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0