Tisdag

Då var vi igång igen, ny dag nytt plugg...
Varken Martin eller jag var väl supermotiverade imorse, men vi körde igång ändå och det funkade faktiskt...
Ska inte säga att jag mins allt, men Makro är logisk till skillnad från fast.analysen och gör att man kan dra egna slutsatser...
2 dagars plugg kvar och om det behövs, fredag förmiddag innan tentan...

Men ikväll har det inte blivit mkt plugg, var hos käftis förut och lagade ett hål -var inte så farligt och min tandläkare är toppen -bara synd att hon ska flytta :( Vill inte ha ny tandläkare när jag precis har hittat en stjärna!
Efter det har jag bara slöat, kunde inte motivera mig *dåligt*

Resten av kvällen skall jag istället för att plugga ägna åt att tvätta och se mästarnas mästare, så det så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0