Röd dag?

Folk är typ lediga idag, röd dag i almonackan och allt, men en stackars student kan inte utgå från vad som står där i...
Nejnej, vi pluggar varje dag (iallafall under tentaångestveckan), så nu drar jag upp till Martin och pluggar flitigt mellan 9-13. Sen är det bara att pulsa ut i snön och ta mig till jobbet, jobbar 14-21:30, och efter det pulsa hem genom snön...
Gissar på att jag är skapligt trött efter det -men hey, thats life!
Njut ni lediga själar, ut och åk pulka eller något annat livfullt... Sj önskar jag att jag hade ett par längdskidor så jag kunde skida fram och tillbaka till plugg/jobb idag, med snöröjningen i den här stan skulle det lätt funka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0