Pluggpaniken

Nu börjar det närma sig upphällningen på fastighetsekonomiskanalysplugget och det börjar kännas -jag är så trött på allt vad nuvärde-, annuitet- och internräntemetoden, jag spyr på portföljvalsteori och räntefria lån kan Soc bara köra upp i arslet...


Plugget gör dessutom att jag blir helt apatisk när jag kommer hem, hjärnan har liksom varit så fokuserad på plugget att det inte finns mycket ork kvar att tänka på annat!
Rätt skönt att vara ensam nu, bara vara utan att behöva tänka på att föra en vettig konversation! Rätt skönt faktiskt att inte behöva prata till och med...



Min plan för kvällen är att "laga" lite mat, mackor ikväll :P Blev så sugen på räkmackor när mamma sa att hon skulle bjuda på det idag! Men tyvärr trodde jag att jag hade rätt mycket räkor hemma så jag köpte inga när jag var och handlade, när jag öppnade frysen visade det sig att jag hade 8 räkor -varför har jag sparat 8 räkor? Ibland blir jag så trött på mig! Men kom på att jag kan göra typ club sandwich också, fast på hålkaka istället för formfranska och så lite sparris till det -Mackor kan också vara lyx!!!



Tyvärr är det inte mycket att se på tv ikväll, men kan väl alltid spela ett par omgångar Betapet istället för att dega i soffan...

Kommentarer
Postat av: cicci

Sparris är gott!!!

2010-01-09 @ 23:31:21
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0