På jakt efter:

Efter mötet med handledaren passade Marica och jag på att ta en fika, diskutera uppsats och framtid men framförallt, möbler och lägenhet ;)
Eftersom jag ser att ord som lägenhet får nya människor att söka sig till min blogg (Välkomna :D ) så vill jag passa på att slänga ut lite efterlysningar:

1. Vi är på jakt efter nytt köksbord med tillhörande stolar, gärna lämpat för 6 personer, men det behöver inte nödvändigtvis vara 6 stolar till. Köksbordet skall inte vara i furu utan gärna i något mörkare träslag. Stolarna bör vara i samma nyans och gärna klädda skinnimitation/textil. Pris är en diskussionsfråga beroende på möbelns skick.

2. Vi jagar även soffa, och har bestämt oss för en divansoffan, men där är våra önskemål lite mer diffusa: Inte för stor, inte för liten och mjuk/bekväm med plats för många kuddar. Pris är även här en diskussionsfråga.

3. Vi ska måla om lite möbler som jag vill ha blommönster och olika ord skrivna på. Jag är förvisso konstnärligt lagd, men känner att bästa resultat förmodligen uppnås med hjälp av schabloner! Är det någon som har en uppsättning schabloner som matchar beskrivningen är även det intressant, annars mottages gärna tips om bra affärer som säljer fina schabloner =D

Känner du att du kan hjälpa mig med något utav detta så kan du väl maila mig på: [email protected] med dina kontaktuppgifter så lovar jag att höra av mig till dig snarast!


Kommentarer
Postat av: cicci

gör egna schabloner med oh-plaster så får du ju som du själv vill ha eller använd google.

2010-01-22 @ 22:53:02
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0