På den 3:dje dagen...

Ååå, vilken skön söndag!
Vaknade utsövd vid 9:30, vilket innebär 12 timmar sömn inatt -ver rejält trött när jag stupade i säng straxt efter 21 igårkväll!
Såg lite skidor, gick upp och duschade, såg lite mer skidor och lagade lunch -och vilken lunch sen!!! Min absoluta favoritmat alla kategorier: Spenat!!! Mmmmmums!
Nu känner jag mig riktigt nöjd med mig, känner inte av axlarna fullt så mycket idag -och hoppas att det förblir så!
Jobbar hela eftermiddagen/kvällen idag, 14-21:30 och hoppas på lugnare tempo än igår -var ruskigt mkt folk (men kul att de hittar till oss!!!)

Men nu ska jag nog spela en omgång Betapet innan det är dags för jobbet, en perfekt uppladdning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0