Om jag vore historisk

Jag har via mail blivit utmanad att ställa upp i NEs "Vem tror du att du är"-test och självklart var jag ju tvungen att testa vem jag skulle vara av alla dessa historiska personer!
Men döm om min förvåning när testet tyckte att jag var allra mest lik Marilyn Monroe!

Enligt beskrivningen av henne så skulle alltså jag ha en personlighet som liknar denna:
Marilyn Monroe (1926-62) var den firade stjärnan med det labila psyket. Dog tidigt men har förblivit stilikon.
Och exakt hur ska jag tolka det???
Att jag är labil, men sjukt snygg?

Häng på testet nu, vem blir du?
Själv tror jag jag ska testa ett par gånger till, känner mig inte precis som Marilyn ;)

UPDATE:
Min andra tvillingsjäl är
Zarah Leander (1907-81) var en firad sångerska som helt saknade politiskt omdöme. Hyllad i Tyskland och ska ha druckit Goebbels under bordet. Sedermera gay-ikon.

Jag vet inte vad ni tycker med efter detta så tar jag lätt Marilyn, klart bättre än Zarah i alla fall -och är det något jag inte saknar så är det politiskt omdöme!!!

Kommentarer
Postat av: cicci

Han köpte bordet på jysk. Sofia tror jag det heter finns något liknande på jysk igen.

2010-01-21 @ 17:10:35
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tro det eller ej men jag liknade mest JESUS!!!!!!!

År det verkligen ett seriöst test?

2010-01-21 @ 19:04:52
Postat av: Linda

Haha, det jag säger -du har något gudomligt över dig ;)

2010-01-21 @ 19:30:40
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0