Ny lägenhet sökes omgående!

Fy fan vilken natt detta har varit...
Känner mig som ett vrak och det beror I.N.T.E på mig
Mina grannar, som jag väljer att inte kalla för vissa elaka och nedsättande namn eftersom jag är större än så, hade efterfest i natt...
03:20 drog de igång med något jävla Bashuntermarathon och jag är inte överdrivet road av Boten Anna så dags, kanske bara mig det är fel på där?
Men eftersom jag är lutrad efter 2 år i det här jäkla huset ringde jag upp störningcentralen som lovade att skicka en bil omedelbart...
Grannarna stängde av musiken vid 05:30 och jag tror därför att begreppet omedelbart har fått en helt ny innebörd!
Precis den uppladningen jag behövde inför sista dagen tentaplugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0