LÄGENHETSFEBER!

Nu är den verkligen vår, lägenheten i våra drömmar.
Kontraktet är skrivet och det finns inte mycket (hoppas jag) som kan hindra oss från att flytta ihop!
Men eftersom vi får flytta in 1/4 och jag har min lägenhet till 30/4 så vill jag bara passa på att nämna att HFAB under de närmaste dagarna kommer få upp en välskött studentlägenhet, centralt belägen på fjärde våningen där inflyttning kan ske tidigare om det är intressant!
Är det någon student som är intresserad så anmäl er på HFAB och sedan kan ni kontakta mig här så mailar jag bilder om ni vill se hur den ser ut invändigt (men jag kan inte påverka vem som får lägenheten, det beror på HFABs poängsystem)!

Kommentarer
Postat av: ulla

genom vilka fick du din lägenhet?

2010-01-21 @ 23:50:34
Postat av: Linda

Svar Ulla:



Genom Apartment (http://www.apartmentbostad.se/), vi har sökt i dryga 7 månader så det har inte gått snabbt direkt -men nu är det lätt värt det ;)

2010-01-22 @ 08:26:51
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0