Händer grejer...

Jisses vad HFAB har jobbat snabbt med min lägenhet, jag sa upp den i onsdags, sista ansökningsdagen på den var sen igår och nu 15:30 kommer den första och tittar på den! Ska även visa den i morgon 9:30 och sen får vi se om någon mer ringer och vill se den!

Det händer även grejer med uppsatsen, vi gör stora framsteg: på 2 dagar har vi ett inledningskapitell på i alla fall två sidor som förmodligen kommer att bli längre imorgon. Planen är att all textmassa ska vara klar imorgon så att vi bara kan bearbeta den på torsdag och jag tror faktiskt att vi hinner det! Dessutom har vi knutit till oss en hel del kontakter idag som förmodligen kommer kunna hjälpa oss rätt mycket framöver, helt klart produktivt! Och tur att jag har Marica som vågar ringa alla dessa "jobbiga" samtal :P

Men nu ringer det på dörren, måste rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0