Den däringa personligheten...

The grej of the day är tydligen 41-frågors-testet och jag är ju så svag för grupptryck så därför var jag också tvungen att göra det. Resultatet följernedan:


Personlighet
Bestämda och uppriktiga. Födda ledare. Utomordentlig förmåga att förstå övergripande organisatoriska problem och finna hållbara lösningar. Intelligenta och allmänbildade, ofta mycket bra talare. Värderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet.

Passande yrken
Företagsledare, VD:ar, organisationsgrundare, affärsföreståndare, chefer, entreprenörer, domare, advokater, jurister, datakonsulter, universitetslärare, politiker, kreditrådgivare, fackrepresentanter, marknadschefer, banktjänstemän, systemanalytiker, forskare.

Ja, vad kan man säga -jag känner mig träffad ;)
Det enda jag saknar är inte mäklare var ett givet yrke för mig, men jag tror jag är perfekt för det oavsett vad testet säger ;)

Vad har du för personlighet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0