Dag 2

Nu är det dags för det andra av sex arbetspass på raken, jobbade 3h 45min igår och det var en pärs för axeln -hur blir det då med 7h??? Men jag har en plan, den stavas zon, voltaren och tigerbalsam! Jag luktar förvisso som en hel jenkafabrik, men det är det värt för att klara hela passet!!!
Har defenitivt inte råd att sjukskriva mig om jag ska ha råd med mina möbler ;)
Men det är helgen innan löning, borde vara rätt lungt på jobbet idag -barnbidragen borde redan vara uppshoppade ;)
Kanske kan vila min axel genom att vara på golevt istället? Vi får se vad som händer :P

En annan grej, håller tummar och tår för att Anja tar 3:djeplatsen nu i störtloppet, borde inte vara någon av de efterföljande som tar henne! Hon förtjänar all framgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0