Ändrade planer...

Inställd föreläsning för att lärare fått vinterkräksjukan, stackars honom känner jag bara! Samtidigt är jag lite besviken, känns som om den här kursen kanske blir lika sjukdomsdrabbad som jöken och det får inte hända!!! Vill verkligen få ut mesta möjliga av den här kursen!!!

Men å andra sidan, det är superfint väder ute och jag funderar på en promenad :P Men först måste Marica och jag upp till skolan och scanna in en grej som vår handledare ska ha, men sen kanske jag kan muta henne att vi ska ta med hennes vovsingar upp på galjberget =D
Have a super nice sunny day!
(och för er i snöstormssverige, ha en bra dag ni med!)

Kommentarer
Postat av: Kersti LUNDBERG

Här har det kommit minst 30 cm snö och det snöar för fullt fortfarande. Hoppas att det är bättre väder i morgon.

Puss och kram

2010-01-28 @ 12:37:04
Postat av: nina

vi gick på picknick idag med köttbullesmörgåsar så gallberget rekommenderas varmt ;D

2010-01-28 @ 15:25:18
URL: http://ninanorlin.blogg.se/
Postat av: Mina

Hej...

kolla in min sida...jag har utmanat dig :-=



Kramisar

2010-01-29 @ 20:31:42
URL: http://miniminas-tankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0