Ambitiös frukost

Mmm, idag var jag nog till och med överambitiös!
Hade absolut inget pålägg hemma, men jag fick en brilljant idé -äggröra på knäckebröd med tomater!
Känns som ett bra sätt att börja dagen på!

Dagens plan är mycket lik gårdagens, uppsatsskrivande hemma hos MArica vid 10 och framåt och sen börjar jag jobba 17...
Inga problem att veta vad man ska göra i alla fall ;)

Och jag har helt fucked up tidsuppfattning just nu, har varit helt övertygad om att det är onsdag idag, men nej -det är ju bara tisdag :( Veckan går just nu för långsamt, jag vill ha fredag idag!

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahaha ja du har antagligen rätt, lite partisk kommer han nog vara - FÖRHOPPNINGSVIS iaf...



Vad du och marica är duktiga med uppsatsen, hoppas ni slipper bli osams ;)



kramis**

2010-01-26 @ 12:28:05
URL: http://ninanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0