WTF???

Okej, jag prickade 4 av fem att gå vidare, min lista innehöll Highligts framför Pauline.
Mina tvärsäkra tips var att Andreas Jonsson (med en låt som har potential att bli en ny "Glourius") och Hanna skulle ta globen och Eric Sade och Kalle Moreus till andra chansen (pga sin folklighet...)
Men någon stans på vägen hamnade vi snett, Pauline slog ut Highligts (låten var förvisso bra, men kanske lite väl mkt Duffy/Emilia från förra året) och sen knep hon andra chansen och knuffade ner Hanna på 5:e plats vilket lämnade henne utan möjlighet att vinna -numret med mest potential till eurovision!
Erica Sade och Andreas Jonsson till globen är jag än dock nöjd med, men det var inte vad jag hade hoppats på...

Den stora frågan för kvällen är dock hur Christer björkman tänkte när han samlade 6 bra låtar i kvällen tävling och inte hade med en enda bra förra veckan??? Känns på något sätt som om han ville bli av med bra låtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0