Sånt jag inte borde...

Vi har haft första riktiga seminariet på c-uppsatsen idag, med opponering och hela tjotaballongen! Men det var kul, konstruktivt och nyskapande med många bra idéer från alla. Handledaren fortsätter att imponera på mig, han har koll och vet vad som krävs. Dessutom känns det som om vi tänker rätt lika kring problem och möjligheter, det underlättar! Däremot tror jag inte riktigt att alla grupper kanske håller med mig där, det fanns vissa som visade tydliga tecken på att inte kunna ta konstruktiv kritik utan att göra det personligt -men så är det väl alltid??? Hoppas de växer in i rollen utan att behöva gå till motangrepp hela tiden, lite tröttsamt när gruppprocesen står och stampar för att de inte kunde gå vidare...

På vägen hem "tvingade" Marica in mig i en scraap book-affär... Jag måste säga att jag är skeptisk till hela den där biten, vissa grejer är jätte fint men lååångt i från allt... Ska man vara konstnärlig kan man väl liksom vara det ordentligt, eller? Inte klippa/klistra och löjla sig? Vad är det för fel på att måla en tavla liksom? Men det kanske bara är min totala brist på motivation kring det hela som talar, Maricas alster är alltid superfina...
Men vad är dealen med att betala 15 spänn för 1 (ETT) papper??? Nja, som sagt -fint för andra men inte för mig...

Gjort en "dum" grej nu också, jag var inne på adlibris för att spana in deras bokrea, men fann väl inte riktigt det jag sökte... Däremot klickade jag hem "infiltratören" som jag gått o spanat på ett bra tag på jobbet nu, känndes dock lite bättre via nätet då priset sjönk rätt kraftigt! Varför ska böccker i affärer vara så sjukligt dyra? E-handel is the shit ;)
Måste nog gör något serriöst nu för att väga upp att jag klickat hem böcker jag egentligen inte har tid att läsa, har ju en hel hög med uppsatsliteratur att läsa!!!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är inte heller så inna på scraap book, hehe tycker bättre om vanliga fotoalbum och tavlor :P har ingen egen talang dock ;)

2010-02-17 @ 11:55:17
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0