Nystart

Nu ska Marica och jag ta tag i våra liv igen...
Jag kommer idag att byta gym, inte för att mitt gamla kommer att sakna mig eftersom jag inte har varit där på 1½ månad, men ändå! Jag byter tillbaks till min gamla favorit hemifrån, Friskis!
Friskis anläggning här påminner mkt om den hemma så det bådar gott och de har en hel massa roliga pass att erbjuda också! Men ska vi gå på ett roligt pass idag, när skulle inte tro så -vi ska gå på basjympa... Men men, sen ska jag köra roliga pass ;)

Kommentarer
Postat av: Theres

Friskis det är grejer det! Fånigt att folk tror det är tantgympa bara, dom har ju jättemånga bra pass :)

2010-02-03 @ 18:24:19
URL: http://thezz82.blogg.se/
Postat av: Nina

det har du rätt i....



jag tror att om man slår upp "sveriges största ballerina fan" i ordboken så står det LINDA fniss



ska definitivt testas!!!!

2010-02-03 @ 20:03:10
URL: http://ninanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0