Mitten

mitt på dagen nu och "jobbiga" delen är avklarad, fast föreläsningen var redigt intressant idag!!!
Nu är det matlagning som står på schemat, behöver lite lunch om jag ska orka spinna kl 17. Idag kör jag på en enkel lök och potatissoppa, så enkelt och så gott med lite persilja och vitlök till. Eftersom det är fredag lyxar jag öven till med lite ekoligiskt bacon -mumma :D

Eftersom Marica, den levande olyckan ;) har dragit på sig magsjuka så blir det ensamspinning -och inte kan jag backa ur heller för man måste avboka senast 4 timmar innan... Alldeles utmärkt eftersom det är något som sparkar mig i baken för att komma iväg då!!! I love förbokning!

Men nu, maaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0