Min sömncykel och OS

Målet i gårkväll var väl att se herrarnas skidskytte eftersom jag hade missat damerna p.g.a ett superbra boxpass!
Men i alla fall, jag skulle se Skidskytte! Jag såg starten, kaos där med, precis som för damerna. Sen såg jag första skyttet, Ferry sköt fullt och jag var uppeldad. Sen vaknade jag av att Calle komentator skrek "han skjuter fullt" -andra skyttet och helvete vad laddad jag blev! Sen vaknade jag av att de stog och intervjuade Ferry och jag fattade ingenting, antagligen hade han blivit 4 för ingen såg ju glad ut. Stängde av tvn och somnade om... Sov faktiskt riktigt super bra, gick inte upp förrens 9 -riktig sovmorgon ju =D
Surfade runt lite, bland annat på min favoritOS-blogg och då ser jag att Ferry faktiskt vann!!! Yeeeaj säger jag bara...
*dansar glädje dans* Inget guld till Norge, inget guld till Norge*Lalalaaa*


Kommentarer
Postat av: sandra

Glömde fråga igår, ska du flytta eftersom du använder blocket ;)

2010-02-17 @ 11:43:00
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0