Försäljarna...

Micke sålde soffan idag och både mitt och hans köksbord ligger ute på blocket -vi jobbar på med att få så mkt som möjligt sålt innan vi flyttar så det blir mindre att bära ;P Vi är snart riktiga blocket-proffs, dock ännu ingen som ringt på mitt bord, men det har ju bara legat ute ett par timmar ju ;P

Annars har jag försökt varit effektiv idag, men allt har väl inte flutit planenligt...

*Försökte säga upp mitt bredband, men efter en dryg timme i kö hos Bredband2 gav jag upp -hur jävla lång telefonkö ska man behöva ta liksom??? Jag skickade iväg ett lite lätt syrligt mail till dem förut, får se hur det utvecklar sig...

* Packat 4 flyttkartonger, totalt 9 kartonger packade nu -och det är i princip bara min bokhylla och lite ljusstakar... Undrar hur många banankartonger det krävs för att packa ner 28 kvm...

*Lånat om samtliga böcker till uppsatsen för att hinna läsa ut alla och dessutom fått Marica att låna om sina med

*Hjälpt Marica att prova brudklänningen igen och hjälp så jävla vacker hon och den är!!!

*Skrivit en konstruktiv opponeringsrapport

Ja, helt klart en okej produktivitetsnivå för att vara måndag, eller vad säger ni? Tilläggas bör att jag heller inte spelat ett enda parti betapet idag, utan verkligen varit effektiv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0