Det där passet, och nästa...

Var ju på ett underbart pass igår, cirkelfys! Bäst på länge, jag älskar stationsträning eftersom det blir så varrierat och stentufft på samma gång. Det är ett sånt pass som får dig att undra om du har duschat lr ska duscha eftersom du är plaskvåt! Så det ska vara!!! Kommer defenitivt att köra det igen och nästa gång ska jag försöka tvinga med mig Marica också, har kommit underfund med hur kul det är att träna 2 efter snart 4 år som ensamvarg på träningarna!!!

Idag blir det istället spinning, denna gång med sällskap!!! Den sparkar igång nu klockan 12 så får vi se hur den är, hoppas att denna instruktören är bättre än förra spinningpasset -för är det något som är viktigt vid spinning så är det instruktören!!! Måste säga att jag saknar min underbara spinningsinstruktör Maria från Ljungby, en utav de få saker jag saknar med Ljungby...

Sen blir det BFEs arbetsmarknadsdag 14:30 med lite mäklare på besök, hoppas på lite kontakter. Hela träffen avslutas med middag så det blir nog sent ikväll, men det gäller ju att knyta kontakter så det kan jag väl leva med :P Missar dock damernas skidskytte, men håller tummarna för att det går bättre ikväll! Hoppas på att hinna hem till herrarnas, nu har man ju lite mer hopp på Ferry liksom ;)


Kommentarer
Postat av: linda

hoppas du får en trevlig kväll!



jo d e bra med mig. ahr varit nere i en svacka ett tag, men nu känns d som ja e på benen igen. =)

=)

2010-02-18 @ 11:22:41
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0