Att vända en nedåtgående spiral

Vaknade till en snöstorm med skallebanket från helvetet, kom knappt upp ur i sängen -men beslöt mig för att ta mig i kragen... Ibland måste man bara bestämma sig!!!
Gick upp och fixade allt som fixas bör på morgonen och sen gick jag iväg och skrev in mig på körskolan -att jag inte fått arslet ur vagnen innan!!!
Nu har jag bokat 6 dubbellektioner + riskettan och det känns som om jag äntligen har kommit igång.
Körde ju med svärmor i fredags och det gick riktigt bra så nu känner jag att körkort innan sommaren inte är ett orimligt mål -jag har ju turen att tillhöra den lättlärda skalan!!!
Ska bara få ihop körlektioner med jobb, plugg och c-uppsats!!! Men det löser sig, det gör det alltid -på något sätt!

och bara så ni vet, det har slutat snöa och är strålande sol över Halmstad nu -det finns hopp om våren!

Kommentarer
Postat av: linda

lycka till med övningskörningen...

första körlektionen e väldigt spännande... o nervös... hoppas du får en bra körskolelärare.

uppdatera gärna när du kört lite =)

2010-02-24 @ 11:58:33
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0