Samboskapet?

Hmm, börjar misstänka att det här med samboskap kommer gå rätt smärtfritt eftersom vi typ inte ses i alla fall ;)
De senaste dagarna har hjärtat kommit hem när jag gått hemifrån och sen har vi möts i dörren igen när jag kommit hem för då ska han i väg...
Tur att han bara har 12 timmarspass 2 av 5 helger, skulle bli ohållbart annars :P

Ägnat eftermiddagen åt världscupsfinalen, tyvärr ingen svensk seger men många njutbara ögonblick ändå!
Fått en ny liten pärla som jag gärna skulle vilja ha, någon som kan hosta upp ett par miljoner *host*euro*host* åt mig?


Fast det är klart, Roffes underbara Quintero la Silla är ju inte helt fel heller...



Kontakta mig för kontoinformation om vart du kan sätta in pengarna så fixar jag köpet sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0