True Blood, SVTs räddning!

True Blood är sjukt, riktigt sjukt, men samtidigt så grymt farcinerande!Men hur kan man låta en serie sluta så??? Och när, när dyker Alexander Skarsgård upp?
Är Sam hunden och om inte, vem är hunden? Beskyddare är ju självklart, men hur, vem och varför?
Dessutom borde inte hjärnspöken serier få visas så här dags, inte när jag ska sussa efteråt...
Men nu är jag inte trött, fast jag borde ligga i sängen, eller egentligen är det ingen kris än -börjar inte förens 10:15 imorgon... Den akademiska världen är rätt soft med tider ;)
Nej, tror helt enkelt det blir lite Betapet innan läggdags (i min renbäddade säng med sprillans nya lakan, skulle bara ha ett nytt påslakanssätt med...)
Natti pumkins!

Kommentarer
Postat av: cicci

Du kan adressen till min blogg orka fylla i. Jag har skickat efter 5 bäddset från ellos för 652, 502 och 1*79 tror jag det kostade. Var mycket rea då iaf kolla får du se=)

2009-09-03 @ 00:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0