Städdille, bra för humöret!

Fick något jäkla ryck förut och började storstäda min lägenhet, jag har möblerat om i mina hyllor och frigjort plats jag inte trodde att jag hade! Detta i sin tur ledde till att jag kunde packa upp det sista av arvet, trodde knappt att det någonsin skulle hända :P
Måste säga att jag känner mig mäkta stolt över mig, ibland krävs det lite frispel för att komma igång liksom ;)

Annars har det varit plugg på schemat hela dagen, men det lönade sig! Vi är klara med Case 2 och behöver bara få in svaren från vårt intervjuobjekt för att färdigställa case 1... Vi har helt enkelt varit sjukt produktiva den här veckan!
Dessutom blir det mer plugg imorgon, Martin och jag ska sätta oss in i mikroekonomin i morgon, göra frågor och annat duktigt! Men imorgon blir det inget längre pass, ska nämligen jobba 15-20:30 -tydligen lite ont om folk, svininfluensan?

Men nu ska jag ägna kvällen åt ingenting, bara pilla navelludd och ha det bra hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0