Snart kommer första frostnatten!

Suck, nu är det på gång -det stora kalla mörkret!
Tindrade kyla från marken och rökplym från munnen!
Tackar min lyckliga stjärna för att jag tog vantar, men får nog gräva fram mössan också!!!

Det har annars varit en rätt bra dag idag, nu del av fastighetsförvaltningen startade idag och den känns riktigt bra. Vi ska på 4 veckor producera ett 15sidigt PM om 3 olika aspekter i fastighetsbranchen, både teoretiskt och empiriskt... Äntligen känns det som om vi börjar göra roliga saker liksom!

Jobbet var lungt, men rätt mycket prat om lördag ;) Risken finns att jag trissar upp mig för mkt, tänk om det inte alls blir så kul som jag tror? Näe, med vårt gäng -inte en chans...
Sebastian hade jouren ikväll och det är alltid underhållande, fram för allt eftersom han är rätt lättlurad *tihihi*

Egentligen hade jag tänkt plugga lite nu, men känns lite sent för det! Istället tänkte jag krypa ner i sängen och se dedliest catch -det är underhållning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0