Skruttutbud i skruttstaden!

Okej, Halmstad är en hyfsat fin stad med vacker natur och så, men en sak saknar den: Vart är shoppingen??? Serrriöst *gaaah*! Får psykbryt på det här så kallade centrum, finns inget och hela jävla stan är samlad på samma ställe! Ge mig mitt Norrköping med 120 butiker mitt i city samlat praktiskt i 3 köpcentrum på rad -Spiralen, Linden och Domino borde finnas i alla städer!!!

Men det påverkar faktiskt inte mitt humör (oavsett vad tonen i texten säger ;P ) utan jag är laddad och taggad för att jobba hela eftermiddagen/kvällen! Sen är det faktiskt lördag och jag har varit duktig och engagerad och det känns bra helt enkelt!

Vad gör alla andra idag? Laddar inför fotbollen ikväll (som för övrigt visas på 8:an, tur att jag jobbar så jag slipper gräma mig över det)?

Själv ska jag leta fram lite kläder till jobbet (vet att jag städade bort jobbarbyxorna någon stans igår...) och sen piffa till mig lite... Men ja, känner jag mig rätt så hörs vi igen ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

4 faktiskt soiran 1 & 2 domino och linden.

2009-09-05 @ 14:55:59
Postat av: cicci

Säger ju att norrköping är bäst. Bara ikea så är norrköping fullständigt. Tror du man kan typ skicka mail till ikea och säga att dom ska öppna i norrköping med?

2009-09-05 @ 20:09:45
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0